Open Wijchens schaakkampioenschap 2024

Op zes vrijdagavonden in mei en juni wordt er weer gestreden om het Open Wijchens schaakkampioenschap. De eerste speelavond is vrijdag 17 mei, en de laatste ronde wordt gespeeld op 21 juni. Plaats van handeling is wijkcentrum Wijchen Zuid, de vaste speellocatie van de organiserende vereniging Het Kasteel.

Aanvang van de wedstrijden is op iedere speelavond 20.15 uur. Er wordt gespeeld in wisselende speeltempo’s. Soms één avondvullende partij, soms meerdere korte partijen op een avond.

De deelname aan dit toernooi is kosteloos en staat open voor zowel leden als niet-leden van schaakvereniging Het Kasteel.

Voor nadere informatie kan contact opgenomen worden met de intern wedstrijdleider van Het Kasteel Henk Massink, per mail via internwedstrijdleider@svhetkasteel.nl