SOS-teams Het Kasteel lijden puntenverlies

Zomerschaakkampioen 2012 Jermo Kooijmans was gisteravond als kopman van het Beuningse Koningswaal weer eens actief in Wijchen

Vrijdagavond 15 maart speelden onze twee SOS- teams weer een thuiswedstrijd in ons vertrouwde wijkcentrum Wijchen Zuid. Kasteel 1 SOS moest de strijd aanbinden tegen hekkensluiter Koningswaal, en dat leverde het eerste puntverlies op van het seizoen. De wedstrijd eindigde in een 4-4 gelijkspel. Daarmee behoudt Het Kasteel 1 nog wel de leiding, maar de concurrentie ( vooral PION uit Groesbeek) komt wel dichterbij.

Kasteel 2 SOS, dat tot gisteravond eveneens koploper was, moest deze keer met een 2-4 nederlaag genoegen nemen tegen Wageningen 2.

Door dit resultaat gaan Wageningen 3, Tornado 1 en Het Kasteel 2 nu gezamenlijk aan de leiding. Dat belooft nog een superspannende gezamenlijke slotronde, op 12 april in Arnhem. Daarin moet ons tweede team het opnemen tegen directe concurrent voor de titel Wageningen 3.

Voor nadere details ( individuele resultaten, uitslagen en standen) klik op de button “Externe competitie” hierboven.