Oud-voorzitter Peter Zieck overleden

Foto: website CIGW

Afgelopen zondag is toch nog vrij onverwacht onze voormalige voorzitter Peter Zieck overleden.

Peter was een groot aantal jaren bestuurslid van onze schaakclub. Eerst als penningmeester, en later werd hij voorzitter. Ook was hij nog enige tijd penningmeester van de Oostelijke Schaakbond (OSBO).

Wij herinneren hem als een vriendelijke toegankelijke man met veel bestuurservaring. Ondanks het feit dat hij zelf niet schaakte voelde hij de schaakwereld prima aan, en heeft hij voortreffelijk leiding gegeven aan het toenmalige bestuur. Hij is daarom enkele jaren geleden nog tot Lid van Verdienste van onze vereniging benoemd.

Zijn echtgenote Anja heeft aangegeven dat onze leden van harte welkom zijn bij het afscheid bij crematorium Jonkerbosch ( tegenover het Canisius Wilhelminaziekenhuis) in Nijmegen. Dat is komende vrijdag 1 maart om 13.30 uur. ‘s- Avonds op de clubavond zullen we ook nog stilstaan bij het overlijden van Peter.