Beste schakers,
Het bestuur heeft besloten de slotavond van de senioren van vanavond te annuleren. De warmte is daar debet aan. We nemen code rood van het KNMI serieus. De slotavond van de jeugd vindt in aangepaste (en zeer korte) vorm wel doorgang.
De beslissing voor de senioren valt laat, sorry daarvoor. Dat de slotavond een wezenlijk onderdeel is van het seizoen, heeft daarmee te maken. Het besluit is niet licht genomen.
Er volgt geen nieuwe datum voor de slotavond. De prijzen (en dat zijn er een hoop) worden uitgereikt tijdens de eerste avond van het nieuwe schaakseizoen.
Dan rest ons jullie allemaal een fijne zomer te wensen! We gaan uit van trainingsstages op hoogte, oefentoernooien en veel zelfstudie, zodat jullie komend seizoen weer topfit aan de start verschijnen.
Het bestuur,
Mitch, Niels, Mark, Henk, Kosse

Recente reacties